Blocarea magazinului sau a comenzilor
Cu ajutorul modulului de blocare pe care il regasim in platforma, accesand: Manager - Setari - Restrictii - Blocare magazin - Click pe butonul "Configureaza", putem bloca atat intregul magazin online (Front Store-ul), cat si suspenda doar posibilitatea clientilor de a plasa comenzi in magazin.
Blocarea intregului magazin online
Putem bloca magazinul stabilind un mesaj care va fi afisat in locul homepage-ului (sub logo-ul aferent), impreuna cu perioada de timp in care magazinul va fi blocat.
![Blocare magazin](https://help.extended.ro/wp-content/uploads/2020/12/blocare.png)
In cazul in care suspendarea accesului in magazin este realizata pe baza unor lucrari de mentenanta, putem face exceptie IP-urilor carora dorim sa oferim acces in continuare, introducandu-le in campul urmator (separate prin virgula).
Click pe butonul "Salveaza".
Suspendarea sau blocarea comenzilor
Navigand mai jos, in cadrul acestei sectiuni vom regasi zona de setari pentru suspendarea posibilitatii de a plasa comenzi. Astfel, va fi nevoie atat de stabilirea unui mesaj afisat la click pe butonul "Adauga in cos" din Front Store, cat si a perioadei aferente blocarii comenzilor.
Observatie: se vor completa fie doar campurile aferente blocarii totale, fie cele pentru supendarea comenzilor, insa nu ambele. Apoi, click pe butonul "Salveaza".
↳ Acest ghid nu ti-a fost de folos? Trimite-ne un ticket prin intermediul platformei de suport tehnic.
↳ Screenshot-urile publicate (imaginile) in acest tutorial au rol strict informativ sau demonstrativ si nu reprezinta versiunea curenta a platformei Extended.