Suport tehnic si proceduri

Suportul tehnic dedicat clientilor Extended se realizeaza prin intermediul platformei de suport, folosind sistemul de ticketing disponibil accesand link-ul: https://extended.freshdesk.com/

Freshdesk

Realizarea unui cont de client in cadrul platformei de suport tehnic dedicata clientilor Extended se poate face accesand link-ul: https://extended.freshdesk.com/support/signup/, iar in cazul in care au fost deja trimise tickete prin intermediul email-ului, este necesara doar recuperarea parolei accesand link-ul "Forgot your password?".

Crearea unui cont de client in cadrul platformei de suport tehnic ofera avantajul de a avea toate solicitarile in acelasi loc, de a comunica cu usurinta cu echipa tehnica si de a mentine un istoric al ticketelor transmise.

Astfel, pentru orice intrebare, problema, configurare, dezvoltare, s.a.m.d., este necesara trimiterea unui ticket (solicitare) catre echipa tehnica Extended folosind platforma de suport tehnic mentionata anterior.

Ticketele pot fi de 6 tipuri:

  • Intrebare - nelamuriri despre modul de functionare al platformei sau modulelor din cadrul platformei;
  • Eroare (bug) - comportament eronat al platformei in Manager sau Front Store (site);
  • Configurare - este necesarea interventia echipei tehnice pentru a configura un anumit modul sau pentru a integra un serviciu extern;
  • Dezvoltare - dezvoltari in plus fata de ceea ce exista in cadrul platformei Extended: functionalitati noi, module noi sau integrari noi;
  • Modificare - modificari de design in Front Store (site) sau Manager;
  • None - niciunul din tipurile de mai sus nu se aplica.

Este important ca ticketele transmise catre echipa tehnica sa respecte minimul de cerinte descris mai jos:

  • Sa fie unic - fiecare subiect trebuie tratat individual. Astfel, daca se doreste semnalarea a 2 probleme catre echipa tehnica, fiecare problema trebuie semnalata in tickete individuale;
  • Sa contina informatii complete - fie ca este vorba despre semnalarea unei probleme, o intrebare legata de modul de functionare al unui modul sau despre dezvoltarea unei functionalitati, ticket-ul va trebui sa contina informatii cat mai precise si complete, astfel incat echipa tehnica sa-l poata gestiona intr-un mod eficient;
  • Sa fie insotite de screenshot-uri - mai ales in cazurile in care sunt semnalate probleme de functionare sau afisare.

Suport tehnic prin email

Este o metoda pe care nu o recomandam, pentru ca nu ofera un control asupra ticketelor transmise catre noi, insa este eficienta doar in cazul in care se doreste semnalarea unei probleme intr-un mod mai rapid.

Astfel, ne puteti trimite un email (doar) catre support@extended.ro, iar platforma noastra de suport tehnic va transforma in mod automat acel email intr-un ticket. Este important ca atunci cand transmiteti email-uri catre support@extended.ro sa nu adaugati nicio alta adresa de email in CC, deoarece exista riscul ca platforma noastra de suport tehnic sa nu preia acel email, iar echipa tehnica sa nu il primeasca.

Program de lucru

Programul pentru suportul tehnic este desfasurat de luni pana vineri intre orele 8:00 si 17:00, cu exceptia zilelor libere legale.

Pentru situatii de urgenta de tip "site down" putem fi contactati la numarul de telefon 0336 103 792, in timpul programului de lucru, sau pe numerele de mobil cunoscute, 24/7.

Financiar

Daca se doresc informatii legate de facturi, solduri, plati, fise de client, etc., putem fi contactati la adresa financiar@extended.ro.

Relatii comerciale

Pentru relatii comerciale, parteneriate, contracte, etc., putem fi contactati la adresa adrian.pintilie@extended.ro sau office@extended.ro.

↳ Acest ghid nu ti-a fost de folos? Trimite-ne un ticket prin intermediul platformei de suport tehnic.
↳ Screenshot-urile publicate (imaginile) in acest tutorial au rol strict informativ sau demonstrativ si nu reprezinta versiunea curenta a platformei Extended.