Setari platforma
Extended este o platforma eCommerce “SEO ready“, care permite personalizarea elementelor (on-page) necesare motoarelor de cautare pentru o indexare eficienta. Observatie: modificarile si recomandarile personalizate de ordin tehnic (on-page), provenite de la agentiile si consultantii ... citeste tot articolul
Pretul de final de vanzare (fara Promotie client) in platforma eCommerce Extended este realizat dupa urmatoarea formula de calcul: Pret de lista (1) x Moneda (2) – Discount furnizor (%) (3) din care rezulta = ... citeste tot articolul
Pentru a configura tipul de stoc si instantele de stoc aferente produselor (afisate in Front Store), va trebui sa accesam: Manager – Setari – Generale – Stoc. In prima parte a sectiunii vom putea configura ... citeste tot articolul
Pentru a avea un magazin online care sa respecte regulamentul GDPR, platforma Extended pune la dispozitie un modul dedicat, prin intermediul caruia putem obtine corect consimtamantul clientilor si le putem oferi posibilitatea de a-si personaliza ... citeste tot articolul
Redirectionarea link-urilor vechi cu ajutorul redirect-ului de tip 301 se poate realiza accesand: Manager – Produse – Redirect (Actiuni – Adauga). In primul camp vom introduce vechiul link care urmeaza a fi redirectionat catre noul ... citeste tot articolul
Cu ajutorul modulului de blocare pe care il regasim in platforma, accesand: Manager – Setari – Blocare, putem bloca atat intregul magazin online (Front Store-ul), cat si suspenda doar posibilitatea clientilor de a plasa comenzi ... citeste tot articolul
Platforma eCommerce Extended permite adaugarea script-urilor de tip “JavaScript”, necesare pentru diverse tool-uri si aplicatii de tracking sau marketing, precum: HotJar, Facebook Pixel, Google Tag Manager, Facebook Messenger, WhatsApp, s.a.m.d. Acceseaza: Manager – Servicii – ... citeste tot articolul
In functie de strategia de marketing si vanzari aplicata, cu ajutorul platformei eCommerce Extended se poate personaliza afisarea si ordonarea produselor in categorii utilizand modulul disponibil in Manager. Aceste reguli de ordonare pot fi realizate ... citeste tot articolul
Adresele de email sunt realizate la cerere doar de catre echipa tehnica Extended. Astfel, in cazul in care se doreste crearea a una sau mai multe adrese de email, va fi necesara transmiterea unui ticket ... citeste tot articolul
Exista situatii in care email-urile automate transmise de catre platforme, precum cele legate de stadiile unei comenzi sau cele de recuperare parola, pot fi marcate ca SPAM-uri de clientii de email (Yahoo, Gmail, Outlook, etc.) ... citeste tot articolul