Marketing si Promotii

Actualizarea promotiilor de tip “Discount”

Pentru a actualiza promotiile de tip “Discount” din cadrul magazinului, va trebui sa accesam Manager – Actualizari – Promotii si sa descarcam modelul de fisier Excel disponibil in platforma. Pasul 1: pregatirea fisierului Excel Fisierul ... citeste tot articolul

SEO – realizarea setarilor pentru Magazinul Online

Extended este o platforma eCommerce “SEO ready“, care permite personalizarea elementelor (on-page) necesare motoarelor de cautare pentru o indexare eficienta. Observatie: modificarile si recomandarile personalizate de ordin tehnic (on-page), provenite de la agentiile si consultantii ... citeste tot articolul

Integrare NewsMan – lista de abonati

Integrarea cu platforma de email marketing NewsMan consta in actualizarea listei de abonati la newsletter, colectati de catre magazinul online in Front Store din formularul de abonare, pop-up-ul de campanie sau din formularul de finalizare ... citeste tot articolul

Calculul Pretului final de vanzare (fara Promotie client)

Pretul de final de vanzare (fara Promotie client) in platforma eCommerce Extended este realizat dupa urmatoarea formula de calcul: Pret de lista (1) x Moneda (2) – Discount furnizor (%) (3) din care rezulta = ... citeste tot articolul

Sliderele de produse afisate in homepage

Pentru a adauga slidere noi sau pentru a le modifica pe cele existente in Front Store (pe homepage), va trebui sa accesam: Manager – Marketing – Produse prima pagina. In aceasta sectiune sunt listate atat ... citeste tot articolul

Integrarea magazinului cu Google Analytics pentru masurarea traficului

Pentru a configura integrarea cu platforma de analiza a traficului “Google Analytics”, vom accesa: Manager – Servicii – Integrari, dupa care vom identifica integrarea Google Analytics, facem click pe “Configureaza” si apoi introducem urmatoarele informatii: ... citeste tot articolul

Cupoane si vouchere de reducere

Pentru a oferi clientilor cupoane de reducere (vouchere) pentru fidelizare sau pentru a demara o campanie specifica, va trebui sa accesam: Manager – Marketing – Cupon (Actiuni – Adauga). Pentru a defini un cupon de ... citeste tot articolul

Integrare MailChimp – lista de abonati

Integrarea cu platforma de email marketing MailChimp consta in actualizarea listei de abonati la newsletter, colectati de catre magazinul online in Front Store din formularul de abonare, pop-up-ul de campanie sau din formularul de finalizare ... citeste tot articolul

Avantajele unui produs – cum le folosim

Deseori, clientii se ghideaza mai mult dupa avantajele produselor sau functionalitatile de top (diferentiatorii) pe care acestea le ofera. De aceea, le putem scoate in evidenta utilizand modulul dedicat, accesand: Manager – Marketing – Avantaje ... citeste tot articolul

Declinarea cuvintelor introduse gresit in motorul de cautare

Exista situatii in care clientii magazinului cauta produse introducand gresit cuvinte in motorul de cautare. Pentru a corecta astfel de situatii, putem realiza declinari de cuvinte accesand: Manager – Marketing – Declinari cuvinte (Actiuni – ... citeste tot articolul