Vanzari si clienti
In cazul situatiilor in care clientii magazinului va solicita stergerea datelor cu caracter personal (cont, nume, email, telefon, adresa etc.) in baza regulamentului GDPR, vom urma indicatiile de mai jos. Aceste indicatii sunt valabile doar ... citeste tot articolul
Interfata destinata procesarii comenzilor (OMS-ul – Order Management System) din magazinul online a primit recent un update (redesign) major, in urma caruia au fost reorganizate si optimizate toate functiile aferente sectiunii din Manager. Imagine de ... citeste tot articolul
Platforma Extended genereaza in mod automat facturi fiscale, proforme, de retur sau storno pentru comenzile plasate de catre clienti, iar in acest tutorial vom detalia toate configurarile necesare. Configurarea societatii comerciale Inainte de a genera ... citeste tot articolul
Definirea (adaugarea) furnizorilor de produse in platforma Extended ajuta la o gestionare mai buna atat a preturilor (cu discount-urile aferente), cat si a informatiei de stoc. Astfel, pentru a defini un furnizor de produse vom ... citeste tot articolul
Pentru a oferi clientilor cupoane de reducere (vouchere) pentru fidelizare sau pentru a demara o campanie specifica, va trebui sa accesam: Manager – Marketing – Cupon (Actiuni – Adauga). Pentru a defini un cupon de ... citeste tot articolul
Review-urile si intrebarile (recenziile) scrise de catre clienti in cadrul magazinului online pot fi moderate din Manager, accesand: Manager – Produse – Comentarii, sau din cadrul paginii de detalii a fiecarui produs, accesand produsul si ... citeste tot articolul
Exista situatii in care unii clienti pot provoca diferite probleme in ceea ce priveste comenzile pe care le plaseaza in magazinul online. Acestia pot fi blocati in situatii extreme sau restrictionati in ceea ce priveste ... citeste tot articolul
Pentru a avea un magazin online care sa respecte regulamentul GDPR, platforma Extended pune la dispozitie un modul dedicat, prin intermediul caruia putem obtine corect consimtamantul clientilor si le putem oferi posibilitatea de a-si personaliza ... citeste tot articolul
Cu ajutorul modulului de blocare pe care il regasim in platforma, accesand: Manager – Setari – Restrictii – Blocare magazin – Click pe butonul “Configureaza“, putem bloca atat intregul magazin online (Front Store-ul), cat si ... citeste tot articolul
Cu ajutorul acestui modul, un magazin online isi poate loializa clientii prin acordarea de puncte de fidelitate (loialitate). Aceasta actiune ajuta la crearea unei relatii pe termen lung intre magazin si client. Acceseaza: Manager – ... citeste tot articolul