Moderarea review-urilor scrise de catre clienti
Review-urile si intrebarile (recenziile) scrise de catre clienti in cadrul magazinului online pot fi moderate din Manager, accesand: Manager - Produse - Comentarii, sau din cadrul paginii de detalii a fiecarui produs, accesand produsul si apoi click pe butonul "Mai multe - Comentarii".
Configurarea review-urilor
Acceseaza: (1) Manager - Produse - Comentarii (Actiuni - Setari); aici se pot configura particularitatile legate de postarea review-urilor de catre clienti:
- Comentariu fara cont? - obligativitatea de a detine un cont de client in cadrul magazinului online;
- Status default - necesitatea moderarii review-ului inainte de a fi afisat, sau nu;
- Adaugare comentariu prin - modul de adaugare review: prin intermediul unei pagini separate (de tip landing page) sau prin modal box (pop-up);
- Pro si Contra - posibilitatea de a oferi argumente pro si contra in cadrul review-ului;
- Review general in categorie - aceasta functie va afisa in pagina de categorie rating-ul general al categoriei, format din media review-urilor postate de catre clientii magazinului.
Moderarea review-urilor
Toate review-urile scrise de catre clienti se regasesc in sectiunea: Manager - Produse - Comentarii, unde pot fi filtrate (2) dupa criteriile prezente in platforma sau cautate dupa ID, numele clientului sau adresa de email a clientului.
Interactiunea cu autorul review-ului (raspunsuri)
Atunci cand clientii adreseaza intrebari despre produsele comercializate de catre magazinul online, le putem raspunde (3) cu ajutorul butonului "mai multe" ("...") din dreptul fiecarui review si facand click pe "Reply". In acest moment, platforma va deschide o fereastra prin intermediul careia putem interactiona cu clientul. Totodata, putem activa / dezactiva, sterge sau modifica un review.
Observatie: review-urile care provin de la clienti care au achizitionat produsul aferent vor fi semnalizate in magazin (pe Front Store) cu nota: "achizitie verificata".
Restrictionarea limbajului licentios
Pentru restrictionarea limbajului licentios accesam: Manager - Setari - Cuvinte interzise comentarii (Actiuni - Adauga un cuvant). Astfel, platforma va cenzura in mod automat toate cuvintele mentionate in aceasta sectiune.
↳ Acest ghid nu ti-a fost de folos? Trimite-ne un ticket prin intermediul platformei de suport tehnic.
↳ Screenshot-urile publicate (imaginile) in acest tutorial au rol strict informativ sau demonstrativ si nu reprezinta versiunea curenta a platformei Extended.