Avantajele unui produs – cum le folosim

Deseori, clientii se ghideaza mai mult dupa avantajele produselor sau functionalitatile de top (diferentiatorii) pe care acestea le ofera. De aceea, le putem scoate in evidenta utilizand modulul dedicat, accesand: Manager - Marketing - Avantaje (Actiuni - Adauga) si introducand urmatoarele informatii:

  • Nume - numele avantajului pe care urmeaza sa-l scoatem in evidenta (afisat doar in Manager);
  • Descrierea - reprezinta descrierea detaliata a avantajului sau functiei de care dispune produsul aferent; aceasta va fi afisata in pagina de produs cand trecem cu mouse-ul (cursorul) peste icon-ul aferent;
  • Imagine - vom incarca o imagine reprezentativa de tip icon care va fi afisata in pagina produsului. Dimensiunea icon-ului difera de la un magazin la altul, in functie de design-ul Front Store-ului.

Observatie: acest modul exista in Manager-ul platformei Extended, dar nu este implementat in Front Store-ul tuturor magazinelor. In cazul in care se doreste acest modul, va trebui contactata echipa tehnica pentru a fi implementat. Totodata, aceasta interventie necesita buget de dezvoltare, deoarece vor fi realizate modificari in pagina de produs a magazinului.

Avantaje produs

Odata stabilite avantajele in zona de Manager - Marketing - Avantaje, acestea vor trebui atribuite fiecarui produs in parte, in functie de particularitatile sale.

In sectiunea de detalii ale produsului caruia dorim sa-i atribuim avantajele specifice, facem click pe "Mai multe - Avantaje" si bifam avantajele dorite din coloana din dreapta.

Avantaje produs

Avantajele vor fi afisate in pagina de produs sub forma de icon-uri, impreuna cu descrierile aferente.

Avantaje produs

↳ Acest ghid nu ti-a fost de folos? Trimite-ne un ticket prin intermediul platformei de suport tehnic.
↳ Screenshot-urile publicate (imaginile) in acest tutorial au rol strict informativ sau demonstrativ si nu reprezinta versiunea curenta a platformei Extended.