Blocarea magazinului sau a comenzilor
Cu ajutorul modulului de blocare pe care il regasim in platforma, accesand: Manager - Setari - Restrictii - Blocare magazin - Click pe butonul "Configureaza", putem bloca atat intregul magazin online (Front Store-ul), cat si suspenda doar posibilitatea clientilor de a plasa comenzi in magazin.
Blocarea intregului magazin online
Putem bloca magazinul stabilind un mesaj care va fi afisat in locul homepage-ului (sub logo-ul aferent), impreuna cu perioada de timp in care magazinul va fi blocat.
In cazul in care suspendarea accesului in magazin este realizata pe baza unor lucrari de mentenanta, putem face exceptie IP-urilor carora dorim sa oferim acces in continuare, introducandu-le in campul urmator (separate prin virgula).
Click pe butonul "Salveaza".
Suspendarea sau blocarea comenzilor
Navigand mai jos, in cadrul acestei sectiuni vom regasi zona de setari pentru suspendarea posibilitatii de a plasa comenzi. Astfel, va fi nevoie atat de stabilirea unui mesaj afisat la click pe butonul "Adauga in cos" din Front Store, cat si a perioadei aferente blocarii comenzilor.
Observatie: se vor completa fie doar campurile aferente blocarii totale, fie cele pentru supendarea comenzilor, insa nu ambele. Apoi, click pe butonul "Salveaza".
↳ Acest ghid nu ti-a fost de folos? Trimite-ne un ticket prin intermediul platformei de suport tehnic.
↳ Screenshot-urile publicate (imaginile) in acest tutorial au rol strict informativ sau demonstrativ si nu reprezinta versiunea curenta a platformei Extended.