Sliderele de produse afisate in homepage
Pentru a adauga slidere noi sau pentru a le modifica pe cele existente in Front Store (pe homepage), va trebui sa accesam: Manager - Marketing - Produse prima pagina. In aceasta sectiune sunt listate atat sliderele predefinite ale platformei, cat si cele personalizate.
Sliderele predefinite:
- Produse recomandate
- Promotii
- Cele mai vandute produse
- Cele mai noi produse
- Vizitate recent

Observatie: aceasta optiune nu este valabila pentru toate magazinele online, mai exact pentru cele realizate fara slidere de produse in homepage.
La click pe "Actiuni - Adauga" vom putea adauga un slider de produse nou, caruia va trebui sa-i configuram si adaugam urmatoarele detalii:
- Nume - numele slider-ului, spre exemplu: "Produse de sezon";
- Subtitlu Slider (optional) - se aplica doar pentru magazinele care contin subtitlu (din faza de design) sau poate fi adaugat pe Front Store contactand echipa tehnica;
- Pret minim - pretul minim al produselor pe care dorim sa le afisam in cadrul slider-ului aferent;
- Limita - numarul de produse afisate in slider (intre 3 si 15 produse, care se vor derula in bucla);
- Aleatoriu (Nu / Da) - afisarea produselor in mod aleatoriu; acestea isi vor schimba ordinea la "refresh" a paginii de browser;
- Definire produse - produsele afisate in slider pot fi adaugate manual (dupa configurarea slider-ului) sau putem opta pentru afisarea produselor dintr-o anumita categorie de produse;
- Pagina separata - in cazul in care alegem aceasta optiune, platforma va genera in mod automat o pagina careia trebuie sa-i stabilim un link public, impreuna cu setarile necesare pentru SEO.
In cazul in care definirea produselor a fost stabilita ca fiind manuala, dupa adaugarea slider-ului, vom face click in sectiunea aferenta pe numele slider-ului, accesam "Actiuni - Adauga" si apoi adaugam produsele (identificandu-le dupa nume sau ID).
La final, vom activa slider-ul pentru a putea fi afisat in homepage-ul magazinului online.
↳ Acest ghid nu ti-a fost de folos? Trimite-ne un ticket prin intermediul platformei de suport tehnic.
↳ Screenshot-urile publicate (imaginile) in acest tutorial au rol strict informativ sau demonstrativ si nu reprezinta versiunea curenta a platformei Extended.