Integrarea magazinului cu Google Analytics pentru masurarea traficului

Pentru a configura integrarea cu platforma de analiza a traficului "Google Analytics", vom accesa: Manager - Servicii - Integrari, dupa care vom identifica integrarea Google Analytics, facem click pe "Configureaza" si apoi introducem urmatoarele informatii:

  • Tipul de integrare (1 sau 2) - tip 1: Google Analytics - analytics.js sau tip 2: Global site tag - gtag.js;
  • View ID - exemplu: "205254134";
  • Tracking ID - exemplu: "UA-184563431-1".

Aceste informatii pot fi gasite accesand contul de Google Analytics sau consultand manualul de utilizare.

Dupa introducerea datelor facem click pe butonul "Salveaza", apoi revenim in integrari si activam integrarea, moment in care Google Analytics va incepe sa masoare si sa preia informatii (anonime) despre modul in care clientii interactioneaza cu magazinul online.

Preluarea datelor din Google Analytics in platforma Extended

Pentru a prelua rapoartele legate de vizitatori din Google Analytics direct in platforma, astfel incat acestea sa fie vizualizate din Manager - Rapoarte - Vizitatori, este necesar sa navigam in contul de Google Analytics in sectiunea Admin - User management, dupa care sa adaugam urmatoarea adresa de email: 319924017834-2qfapo58ac7pg41ai837geeklv4nsomm@developer.gserviceaccount.com, careia ii vom oferi doar drepturi de "View".

Observatie: cron job-ul este configurat sa preia informatiile o singura data pe zi, iar din momentul configurarii, acestea vor fi afisate a doua zi.

↳ Acest ghid nu ti-a fost de folos? Trimite-ne un ticket prin intermediul platformei de suport tehnic.
↳ Screenshot-urile publicate (imaginile) in acest tutorial au rol strict informativ sau demonstrativ si nu reprezinta versiunea curenta a platformei Extended.