Punctele de fidelitate (loialitate)

Cu ajutorul acestui modul, un magazin online isi poate loializa clientii prin acordarea de puncte de fidelitate (loialitate). Aceasta actiune ajuta la crearea unei relatii pe termen lung intre magazin si client.

Acceseaza: Manager - Setari - Setari generale - Puncte de fidelitate - click pe butonul "Configureaza" si click pe "Adauga +" (adauga o noua regula de puncte) - pentru a configura echivalentul sumei la care sa fie acordat un punct si valoarea pe care acesta o va avea in cosul de cumparaturi la urmatoarea comanda.

  • Perioada de valabilitate - perioada de de valabilitate a regulei de acordare a punctelor;
  • Valoare punct - reprezinta valoarea la care un punct de fidelitate sa fie acordat clientului. Exemplu: la 50 lei cheltuiti = 1 punct de fidelitate;
  • Valoarea punctului in comanda - reprezinta valoarea fiecarui punct acordat clientului pentru comenzi ulterioare. Exemplu: 1 punct = 1 leu (reducere in comanda).

Pentru a dezactiva punctele de fidelitate, introducem valoarea zero (0) in campul "valoare punct".

Asadar, in exemplul de mai jos, fiecare punct de fidelitate este acordat la fiecare 50 lei cheltuiti si valoreaza 1 leu. Astfel, la o comanda de 200 lei clientul va primi 4 puncte de fidelitate in contul sau care vor valora 4 lei. Aceste puncte le va putea strange in cont sau folosi la urmatoarea comanda.

Totodata putem stabili si urmatoarele restrictii in ceea ce priveste utilizarea punctelor:

  • Acorda puncte produselor la promotie (da / nu) - restrictie in ceea ce priveste acordarea punctelor de fidelitate produselor din comanda aflate la promotie (in "Promotie discount").
  • Acorda puncte comenzilor in care s-au utilizat deja puncte (da / nu) - restrictie in ceea ce priveste acordarea punctelor de fidelitate comenzilor in care s-au utilizat deja puncte.

Click pe butonul "Adauga".

Puncte de fidelitate

Clientii pot folosi punctele de fidelitate stranse in cont in momentul finalizarii unei comenzi. In checkout, acestora li se va afisa un camp in care vor putea introduce cate puncte de fidelitate doresc sa foloseasca in momentul plasarii comenzii.

Observatie: punctele de fidelitate se acorda clientului doar in momentul in care comanda este procesata si va fi marcata cu unul dintre stadiile aferente grupei "Comanda livrata".

Punctele de fidelitate mai pot fi acordate si manual (de catre un operator al magazinului), accesand: Manager - Vanzari - Clienti - Listare clienti - Numele clientului - Puncte fidelitate.

Punctele se vor acorda doar la valoarea produselor aflate in comanda la pret intreg, nu si la produsele aflate deja la reducere sau la taxele de livrare.

↳ Acest ghid nu ti-a fost de folos? Trimite-ne un ticket prin intermediul platformei de suport tehnic.
↳ Screenshot-urile publicate (imaginile) in acest tutorial au rol strict informativ sau demonstrativ si nu reprezinta versiunea curenta a platformei Extended.