Acordarea garantiilor extinse pentru produsele din magazin
Oferirea extragarantiilor pentru produsele comercializate face parte din categoria serviciilor diferentiatoare intre magazinele online, servicii care ajuta atat la loializarea clientilor, cat si la cresterea profitului.
Astfel, pentru a defini si acorda extragarantii produselor din magazin va trebui sa realizam urmatorii pasi:
Stabilirea grupelor de garantie extinsa
Acceseaza: Manager - Marketing - Garantie extinsa - Grupe (Actiuni - Adauga), unde vom stabili garantiile efective, definind numele garantiei (exemplu: "Garantie 3 ani" sau "Garantie extinsa 3 ani"), impreuna cu perioada sa de acordare, care in acest caz va fi de 36 de luni.
Dupa adaugarea garantiei extinse, aceasta va fi listata in sectiunea aferenta pentru a fi activata, apasand butonul din dreapta.
Alocarea garantiei extinse pe produse
Stabilirea caror produse vom acorda garantie extinsa poate fi realizata in 2 moduri, detaliate in continuarea acestui tutorial.
Alocarea garantiei extinse "bulk"
Acceseaza: Manager - Marketing - Garantie extinsa - Produse (Actiuni - Adauga), unde vor fi afisate toate produsele carora le-au fost alocate garantii extinse si unde putem aloca o garantie unui produs sau unei categorii de produse "bulk".
Asadar, pentru a adauga garantiile va trebui sa facem click pe "Actiuni - Adauga", apoi, in fereastra care se va deschide, vom selecta si defini urmatoarele aspecte:
- Garantie - tipul de garantie stabilit in pasul anterior, exemplu: "Garantie extinsa pentru 1 an";
- Produse - aici vom putea stabili o garantie extinsa acordata (individual) pentru un anumit produs, introducand ID-ul de produs (exemplu: "3853"), sau vom putea aloca o garantie extinsa in masa ("bulk") selectand optiunea Grup de produse, dupa care vom putea selecta Categoria de produse careia dorim sa alocam garantia extinsa si optional Brand-ul produselor;
- Tip - aici vom defini costul garantiei extinse, pe care il putem stabili ca fiind o Valoare fixa, spre exemplu 100 (lei), sau Procentual, din valoarea produsului, exemplu 5 (%);
- Pret - in acest camp vom introduce valoarea fixa sau procentuala pe care dorim sa o stabilim ca fiind costul garantiei.
Dupa alocarea garantiilor extinse produselor selectate in pasul anterior, acestea vor fi listate in aceasta sectiune din cadrul careia vor putea fi modificate, accesand butonul "mai multe" ("...") din dreapta, sau sterse.
Alocarea garantiei extinse individual, "produs cu produs"
O alta metoda de a aloca o garantie extinsa este cea manuala, "produs cu produs", navigand in: Manager - Produse - Produse - click pe produsul dorit - Detalii produs - tab-ul Preturi (Actiuni - Adauga garantie), dupa care vom stabili garantia extinsa pe care dorim sa o acordam, impreuna cu pretul aferent: fix sau procentual (din valoarea produsului).
Observatie: clientul va putea alege garantia extinsa dorita din cadrul paginii de produs sau din cadrul cosului de cumparaturi.
↳ Acest ghid nu ti-a fost de folos? Trimite-ne un ticket prin intermediul platformei de suport tehnic.
↳ Screenshot-urile publicate (imaginile) in acest tutorial au rol strict informativ sau demonstrativ si nu reprezinta versiunea curenta a platformei Extended.